KALİTE
HAKMAR Ailesi olarak sizlere her zaman en kaliteli hizmeti sağlamak için var gücümüzle çalışıyoruz. Çok iyi biliyoruz ki, kalite asla bir tesadüf değil, daima müşteri memnuniyetinin en üst seviyede hedeflendiği akıllı bir gayretin sonucudur.

GÜVEN
Yemediğimizi yedirmeyiz ilkesiyle çıktığımız bu yolda markalarımıza gösterdiğimiz özeni, sizlere güven olarak sunmamız da bir tesadüf değil aksine tüketicilerimize, müşterilerimize gösterdiğimiz önem ve değerin sonucudur.

LEZZET
Yemediğimizi yedirmediğimiz gibi, lezzetini beğenmediğimiz ürünü de sunmuyoruz. Doğru malzemeyi, doğru zamanda, doğru şekilde bir araya getiriyoruz. Her şeyin tazesini kullanıyor, en uygun şekilde ilk elden sizlere sunuyoruz.

MUTLULUK
Her zaman daha mutlu müşteriler ve kocaman gülümsemelerle hizmet üretmek için çaba gösteriyoruz. Mutluluğun paylaştıkça çoğaldığına inanıp, her sabah yeni bir heyecan ve mutlulukla açıyoruz kapılarımızı müşterilerimize.

***

HAKMAR’ın müşteri memnuniyeti politikasının temelini “Müşteri Odaklılık” oluşturur. Müşteri talep ve beklentileri doğrultusunda süreçlerimizi sürekli iyileştirir ve müşterilerimizle uzun süreli ilişkiler kurmayı hedefleriz.

Müşteri memnuniyetini kalıcı kılmak için, müşteri şartlarının karşılanıp karşılanmadığı ve müşterinin değişen beklentileri ölçülüp değerlendirilerek tüm çalışanlara duyurulur, ürün geliştirme çalışmaları yapılır, sunulan ürünle ilgili en ufak memnuniyetsizlik ciddiye alınarak iyileştirme faaliyetleri gerçekleştirilir.

Müşterilerimizin her türlü geri bildirimi tarafımızca hediye olarak algılanır. Uzun yıllara dayanan deneyimimiz ve müşteri odaklı hizmetimizle sahip olduğumuz tüm kaynakları bu geri bildirimleri “müşteri memnuniyeti“ne dönüştürmek üzere kullanırız.

HAKMAR, müşterilerinin talep ve memnuniyetsizliklerini kolayca iletebildiği, bunların objektif, adil, dikkatli ve gizlilikle ele alındığı, yasal şartlara ve şirket politikamıza aykırı olmayacak şekilde değerlendirildiği, aynı memnuniyetsizliğin tekrar oluşmaması için gerekli iyileştirmelerin ve kontrollerin sürekli yapıldığı, müşteri ile olan ilişkilerinde şeffaflığı esas almış, bütün müşteri memnuniyetsizliklerinin çözülmesini ana ilke olarak kabul etmiş, müşteri odaklı bir yaklaşımı takip etmektedir.